سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یادوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]   بازدید امروز: 1  بازدید دیروز: 3   کل بازدیدها: 35134
 
« تمام اطلاعات درباره ی سا نتافه »
 
اینم از ارتش
نویسنده: SANTAFE(دوشنبه 88/1/10 ساعت 9:9 عصر)
?? بهمن ???? ساعت ??:??:??
روزنامه جمهوری اسلامی: از اردبیل خبر می رسد پخش یک فیلم غیراخلاقی از تابلوی تبلیغاتی در خیابان اصلی این شهر موجب اعتراض و تعجب جمع کثیری از اقشار مختلف مردم شده است.

 این دستگاه که به صورت یک نمایشگر بزرگ در خیابان اصلی روبروی مصلی و دفتر امام جمعه اردبیل با مجوز رسمی از دستگاه های ذیربط توسط شهرداری جهت بخش آگهی های تبلیغاتی نصب شده است ساعت 8 صبح به مدت حدود نیم ساعت فیلم یک زن که با وضع مبتذل درحال رقص بود را پخش کرد.

 هنوز علت و انگیزه پخش این فیلم مشخص نشده ولی مجری و پیمانکار این طرح می گوید فیلم از حافظه دستگاه خود به خود و بدون دخالت انسان پخش شده است اما به این سئوال که چنین فیلمی در چنین مکان حساس چرا در حافظه دستگاه گذاشته شده جوابی داده نشده است.




نظرات دیگران ( )

ما هستیم در اردبیل
نویسنده: SANTAFE(دوشنبه 88/1/10 ساعت 9:8 عصر)
ما هستیم ، ایران هست 

به نام خداوند جان و خرد

 

ایران اگر زبان داشت سخن ها برای گفتن داشت ... !

میدانیم که بیشتر ایران ما را جوانان تشکیل داده اند . جوانانی که نمیدانند و میدانند و جوانانی که میدانند ولی نمیدانند .

ولی از نظر خود جوانان چگونه است آیا میدانند که نمیدانند؟؟

روزی که چند دسته گی را رواج دادند ، تا ما هیچ وقت ندانیم به دانستن خود ، ندانستند که ما میدانیم که آنها بودند که نمیدانند که ما میدانیم.


دسته ی اول این جوانان را تاریکان به سرنوشت خود وخاموشان و بی تفاوتان مینامم. دسته ای که زندگی میکنند برای زنده ماندن از دست زندگی . کسانی که آن قدر خود را کور میبینند که حتی فکر زندگی برای خود نیستند . دسته ای که میبینیم زندگی را درس نمیدانند و فقط بازی میکنند برای زندگی و جامعه ی تلخ و زندگی را پند نمیدانند برای زندگی...!!!

گناه این دسته چیست؟؟؟؟؟


دسته ی دیگر جوانانی هستند که گردانندگان زندگی برای دیگرانند.این دسته را بسیار میبینیم ولی به شکل های گوناگون.معتادان کنار خیابانها.بیکاران غم زده ی قهوه خانه ها.کارگران بی کار و تنها ، زنان روسپی و دختران ارزان فروخته شده...!!گدایان سر کوچه وخیابان ها که جرمشان این است که نان میخواهند..!!

گناه این دسته چیست؟؟؟؟


دسته ی دیگر ، جوانانی گمنام هستند که مدت هاست که نام خود را نیز به دست فراموشی سپرده اند.جوانانی که میدانند در بیراهه قدم برمیدارند و ناچار به دست خلفای عباسی بازی میکنند.میفروشند.آتش میزنند.میزنندو ویران میکنند.هویت جعلی میپزیرند.تا زندگی کنند برای زندگی..؟؟؟آری این جوانان عربیزه میشوند تا عربیزه کنند.تا فقط بگویند که بازی روزگار است که تلخ است نه بازی ما یا این رژیم تازی زاده..گناه این دسته چیست..؟؟؟؟


دسته ی دیگر جوانانی هستند که از روزی که فهمیدند میبینند و میفهمند داستان این بوده که قرار نیست که بفهمند.آری به راستی که فراری شده اند از دالان تنگ و چرکین این ناپاکان و دزدان وغارت گران.روزی به خود آمدیم و دیدیم که یا باید بفروشیم شرفمان را یا بمیریم در خفا و یا ترد شویم و بازی نکنیم با این ابلهان دروغ پرست.و دانستیم که گناه این دسته بازیها چیست.که همه ی ما را از هر دسته و از هر قومی به بازی گرفتند.تا زندگی کنند با بازی دادن زندگی ما..؟؟تا روزی که نفت داریم؟تا روزی که ما تحت عرب ها را پر از پول میکنیم و درست ماتحتشان را نیز زیارت میکنیم؟؟یا خود را به عرب ها میمالیم تا حاجی شویم؟؟؟حالا دور دور ماست.ما فهمیدیم که چه بودیم.ما دانستیم که چه هستیم.ما ما هستیم.ما ایران هستیم.ما صدای ویران گر گوش ظالمان هستیم.ما نفس بابک را داریم و پیکان تیر آرش را.ما همیشه بودیم و هستیم از طلوع.ولی نه برای غروب.هر قدر که ندانیم ولی بیداریم. اگر بجنگید. سپری میشویم و می جنگیم با ظلم توی عرب زاده ی اهل نجف. ما پشت ملت نیستیم ما جلو درست مقابل چشمان کور شما هستیم.اگر آتش باشی برای خاکم هم آبم هم هیزم.تا دود و دودمانم به چشم تو و آن ملخ خور ها جاری شود.به یاد داشته باش که سی سال با این ملت و جوانانش چه کردید؟ما به یاد داریم....از خون ما اسکناس تا نخورده ساختید و از گوشت ما مسجد..!! آیا بت خانه؟؟؟

اما این استخوان شکسته ی من روزی نه چندان دور در قلب فاسد تو فرو خواهد رفت.


آری...این تکه استخوانی کوچک از برادر و خواهر من است که روزی تو را به عرش برد و امروز روزیست که تو را بر زمین خواهد زدددد.فقط به یاد داشته باش.چون ما به یاد داریم. همین


هر کسی کو دور ماند از اصل خویش       باز جوید روزگار وصل خویش

 

نه جاعلیم .... نه وطن فروش .... ما هستیم .... فرزندان کوروش



نظرات دیگران ( )

قابل توجه امام جمعه ها
نویسنده: SANTAFE(دوشنبه 88/1/10 ساعت 9:8 عصر)
?? بهمن ???? ساعت ??:??:??
روزنامه جمهوری اسلامی: از اردبیل خبر می رسد پخش یک فیلم غیراخلاقی از تابلوی تبلیغاتی در خیابان اصلی این شهر موجب اعتراض و تعجب جمع کثیری از اقشار مختلف مردم شده است.

 این دستگاه که به صورت یک نمایشگر بزرگ در خیابان اصلی روبروی مصلی و دفتر امام جمعه اردبیل با مجوز رسمی از دستگاه های ذیربط توسط شهرداری جهت بخش آگهی های تبلیغاتی نصب شده است ساعت 8 صبح به مدت حدود نیم ساعت فیلم یک زن که با وضع مبتذل درحال رقص بود را پخش کرد.

 هنوز علت و انگیزه پخش این فیلم مشخص نشده ولی مجری و پیمانکار این طرح می گوید فیلم از حافظه دستگاه خود به خود و بدون دخالت انسان پخش شده است اما به این سئوال که چنین فیلمی در چنین مکان حساس چرا در حافظه دستگاه گذاشته شده جوابی داده نشده است.




نظرات دیگران ( )

حالا سایت ما رو فیلتر می کنین؟
نویسنده: SANTAFE(دوشنبه 88/1/10 ساعت 8:58 عصر)
ما هستیم

با توجه به فیلتر شدن و همچنین بسته شدن کلی سایت

ولی ما باز هم هستیم و برگشتیم

به کوری چشم دشمنان ایران

WWW.CH1.CC

WWW.MAHASTIM2.TK

WWW.MAHASTIM-IRANHAST.TK


نظرات دیگران ( )

وعده ی ما....
نویسنده: SANTAFE(دوشنبه 88/1/10 ساعت 3:56 عصر)

آقای داریوش همایون "ما هستیم" شما کجایید؟

درفش کاویانی

1 تیر 1387, بوسیله ى دیاکو


در سایت ببینید : درفش کاویانی

در تاریخ 24 خرداد 87 با فراخوان و ساپورت تبلیغاتی لوس آنجلس نشین ها ی فارسی زبان در محل پارک ملت شهرهای مشهد و تهران تجمعاتی برای اعتراض به تورم، فساد اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم شکل گرفت.

گزارش نهادها و سایت های خبری به حضور هشت هزار نفر (رادیو فردا - خبرنامه امیر کبیر و ...) در تجمع روز جمعه مشهد و برخی دیگر از گزارش ها به حضور دویست تن از اراذل و اوباش (روزنامه کیهان - خبرگزاری فارس و ...) اشاره داشته اند اما دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب مشهد به عنوان شاهدین این اعتراض و پس از مصاحبه با چندین تن از حاضرین در این تجمع اعلام می نماید: نزدیک به دو هزار نفر که عمدتا بین 20 تا 35 سال سن داشتند در این مراسم حضور یافته بودند و باید اضافه نماییم که عده ای نیز با نام "جوانان آزادیخواه" با شعار "ما هستیم" در این مراسم اعلام وجود نموده اند. افرادی که با توجه به نحوه برگزاری تجمع و نوع پوشش خبری آن حتی با فرض سابقه ی مشخصی از فعالیت عملی که ما نسبت به آن بی اطلاع هستیم، توان و استراتژی لازم برای سازماندهی یک تجمع مردمی را ندارند.

این افراد باری دیگر و باز هم با کمک دستگاه تبلیغات کانال وان قصد دارند در تاریخ هفتم تیر ماه تجمع دیگری را برگزار نمایند اما اینبار نه تنها در تهران و مشهد که در اصفهان و شیراز نیز و از چندی پیش فراخوان آن را بروی سایت ها و شبکه های رنگارنگ خود منتشر نموده اند.

بی شک حضور مردم به جان رسیده از شکاف های رو به تزایر جامعه طبقاتی در اعتراضات توده ای روز به روز گسترش می یابد و غفلت نیروهای مترقی از این مسئله باعث در دست گرفته شدن پرچم جنبش های اجتماعی توسط افرادی معلوم الحال می گردد. همانطور که هر روزه بر حجم خبرهای اعتصاب، تجمع و تحصن افزوده می شود هر روز بر سواستفاده گران از حرکت های اعتراضی نیز افزوده خواهد شد. ما دانشجویان چپ مشهد، چپی که به دنبال تحقق دنیای بهتر است؛ نه نگران تاثیرگذاری این افراد در بلند مدت و نه ناشناخته بودن جریان فرصت طلب داریوش همایون برای مردم هستیم. حتی قصد رو کردن دست ضدانقلابیون سلطنت طلب را نیز نداریم چرا که معتقدیم بربریسم آن ها سال هاست که رو شده، ما تنها می خواهیم به مسئله ی سازماندهی و شکل دهی یک تجمع مردمی در شهر مشهد بپردازیم:

زمان 1: بیست و چهار خرداد - ساعت 12

روز جمعه خلوت ترین روز هفته و ساعت 12 با توجه به گرمای هوا خلوت ترین ساعات این روز در سطح شهر مشهد است. خلوت بودن خیابان ها در این ساعات امکان جولان بیشتر نیروهای امنیتی را افزایش و تبعات بستن بلوار وکیل آباد را برای اسلحه بدستان کاهش داد و حلقه محاصره معترضین را تنگ تر نمود. این مسئله خود به تنهایی از ناکارآمد بودن دستگاه تبلیغاتی داریوش همایون برای فراهم کردن زمینه شکل گیری یک اعتراض سازماندهی شده خبر میدهد.

مکان 1 : میدان آزادی - درب پارک ملت

انتخاب این مکان علاوه بر همنامی با پارک ملت تهران و نام میدان موضوعیت چندانی ندارد و تنها امتیازش شناخته شده بودن آن است. انتخاب درب اصلی _شمالی_ پارک ملت به دلیل نزدیکی به زیرگذر فلکه پارک و پایانه اتوبوسرانی که به طور طبیعی محل تجمع انسانی است می توانست پوشش مناسبی برای تمرکز اولیه و جلوگیری از برخوردهای احتمالی قبل از شروع تجمع باشد. به هر حال جمعیتی بالغ بر سیصد نفر پس از تمرکز در مقابل درب میدان آزادی پارک ملت با راهپیمایی به سمت پشت مسجد پارک حرکت می کنند، اینکه معترضین با مخفی کردن خود پشت مسجد پارک هم از دید رهگذران مخفی ماندند و هم حمایت آن ها را از دست دادند غیر قابل جبران بود. از طرفی این محل امکان محاصره ی آسان معترضین را نیز فراهم نمود و امکان فرار مردم بعد از حمله نیروهای امنیتی را نیز کاهش داد.

خلع سلاح کردن مردم بی دفاع از امکان فرار عملی نابخشودنی است که نتیجه ی آن بازداشت گسترده و ضرب و جرح عده ی قابل توجهی از حاضرین شد. مکان هایی چون اول خیابان سجاد و بلوار امامت که با همان راهپیمایی 1000 متری قابل دسترسی بود می توانست باعث کاهش تعداد مجروحین و بازداشت شدگان (به دلیل وجود کوچه ها و چهار راه های متعدد) و افزایش تعداد معترضین (به دلیل گذزگاه بودن) گردد.

مکان 2: پارک ملت - مقابل درب دانشگاه

آدرسی که در فراخوان تجمع هفت تیر آمده گنگ است. احتمالا درب شمالی پارک ملت مورد نظر است شاید هم درب اصلی دانشگاه فردوسی. درب اصلی دانشگاه مکانی است که با پنجاه نفر قابل محاصره است. بلوار وکیل آباد و نرده های دانشگاه صد راه مردم خواهد بود و بستن زیرگذر پارک قطعا آن ها را کاملا محبوس خواهد کرد و احتمال دسترسی را با توجه به حصارهایی که در امتداد بلوار وکیل آباد وجود دارد کاهش خواهد داد اما درب اصلی پارک ملت مکان مناسب تری به نظر می رسد.

زمان 2: هفت تیر - ساعت 17

باز هم انتخاب ساعات کاملا روشن که امکان شناسایی کامل حاضرین در مراسم را افزایش خواهد داد. ساعت 16 تا 20 روز جمعه بیش از بیست هزار نفر در دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزاری آزمون کنکور حضور می یابند. با توجه به این موضوع انتخاب ساعاتی نزدیک به پایان ساعات آزمون نه تنها مشکل شناسایی را تا حدی مرتفع می کند بلکه زمینه همراهی دانش آموزان آزاد شده از فشارهای نظام آموزشی جمهوری اسلامی و همراهان (خانواده دانش آموزان) را نیز فراهم خواهد نمود.

ازدحام جمعیت در ساعات 19 تا 21 در حوالی دانشگاه شرایط مناسبی را برای توزیع شبنامه و کاهش فشار نیروهای امنیتی ایجاد می کند و بی شک احتمال بازداشت های موفق را کاهش خواهد داد.

شعارها 1: "ما هستیم" "موجم اگر میروم گر نروم نیستم" "مافیای اقتصادی نابود باید گردد"

شعارها 2: "ما هستیم" "نیروی انتظامی حمایتت می کنیم" "خلیج فارس همیشه هیچ وقت عوض نمیشه"

سلطنت طلب، جمهورری خواه، مشروطه خواه و هر خواه و هخایی می تواند فراخوان بدهد. دستگاه تبلیغاتی میلیونرهای عشق وطن بارها فراخوان داده و مردمی که سی سال پیش از این جوابشان را داده بودند امروز در حال سرکوب شدنند. داریوش خان همایون! نوستالژی ایران باستان نه نان است نه مسکن و نه آزادی، تنها یک نوستالژی است! تنها زنده می ماند تا هالیوود هم از آن سهم ببرد. "ما هستیم" اما نه برای تثبیت نام یک خلیج، ما هستیم برای تغییر بندگی به انسانیت. دانشجویان دانشگاه فردوسی همانطور که در 24 خرداد میدان مبارزه را خالی نگذاشتند در روز هفتم تیر نیز با حضور پررنگشان "ما هستیم" را با سمت دهی و سازماندهی معنادار به مراسم ثابت خواهند نمود.

Balatarin

نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
«نظر شما؟»
«یک سانتافه ی جفت د یفرا نسیل که در ایران کمتر یافت می شود»
« مفید و مختصر درباره ی هیوندای سانتافه»
«مقایسه هیو ندای آزارا با هیوندای سانتافه»
[عناوین آرشیوشده]

|  RSS  |
| خانه |
| شناسنامه |
| پست الکترونیک |
| مدیریت وبلاگ من |

|| مطالب بایگانی شده ||
اینم از ارتش

|| اشتراک در خبرنامه ||
  || درباره من ||
« تمام اطلاعات درباره ی سا نتافه »
SANTAFE

|| لوگوی وبلاگ من ||
« تمام اطلاعات درباره ی سا نتافه »

|| اوقات شرعی ||


|| وضعیت من در یاهو ||
یــــاهـو